Suwaczek z babyboom.pl

środa, 3 lipca 2013

"Mamowy stan" :)

I tak 15 lutego 2013 roku, o godzinie 11:50 (jak później się dowiedziałam, równo 5 godzin po wschodzie i 5 przed zachodem słońca), nadeszła najpiękniejsza chwila w moim dotychczasowym życiu w postaci narodzin mojej córeczki Zuzanki. Po 37. tygodniach oczekiwań, w większości spędzonych na leżeniu i szydełkowaniu, z czasem walki o każdy dzień i tydzień z ulgą odhaczany w kalendarzu, pojawiła się na świecie moja największa pociecha i nagroda. Te wszystkie trudy i troski poszły z miejsca w niepamięć, gdy zaraz po porodzie na moim brzuchu znalazła się maleńka Kruszynka o wadze 3200 i wzroście 54 cm :)

Zuzia urodziła się jako piąta w naszym rodzinnym pokoleniu mam i pierworodnych córek :) Praprababcia Zuzi, urodziła jej prababcię jako pierworodną córkę, ona natomiast urodziła jako pierwszą babcię Zuzi, czyli moją mamę, ja też jestem pierworodną córką i tak Zuzia do nas dołączyła jako moja pierworodna córeczka :)

Od tamtej pory minęło 4 i pół miesiąca, a wydaje mi się, że minęły całe lata świetlne! A w moim życiu byłam tylko mamą z Dzieciątkiem w brzuszku, teraz jestem mamą maleńkiej Zuzanki na cały etat i… muszę sobie uświadamiać, że było coś wcześniej przed ciążą ;) Znany jest mi tylko „stan mamowy” :)

Postaram się wrócić pamięcią do tych pierwszych miesięcy i zacząć prowadzić, zarówno dla Zuzi jak i dla siebie, coś w formie pamiętnika, w dużej mierze po to, żeby poznać inne Mamy, wymieniać się doświadczeniami i radością z naszych małych (WIELKICH) Pociech :)

Zuzia po urodzeniu:

Waga: 3200
Wzrost: 54
Rozmiar ciuszków: 56
Rozmiar pieluchy: 1

1 komentarz:

  1. Mamy córeczki urodzone w podobnym terminie, moja urodziła się 19 lutego :) Wytrwałości w pisaniu życzę :)

    OdpowiedzUsuń